liberalismo.org
Portada » Foros » España » INVENTS ESPANYOLS

España

Estos foros están cerrados. Podéis debatir en Red Liberal.

INVENTS ESPANYOLS
Enviado por el día 2 de Abril de 2004 a las 09:18
Relació d'artilugis i artefactes inventats pels espanyols:
- La peineta.
- El "traje de luces".
- La bóta i el "botijo".
- El futbolin.
- El xerès Tío Pepe.
- La guitarra.
- La cigarreta.
- La maquineta de fer punta als llapis.
- La boina.
- La "fregona".

D'aquesta relació es pot deduïr fàcilment els "usos i costums" d'aquests tipus semi-civilitzats que habiten a l'interior de la Península Ibèrica i que s'autoanomenen "espanyols".
VINGA ESPANYOLETS, SORTIU DELS BARS I ANEU A RECONQUERIR GIBRALTAR, "CON DOS COJONES" HAHAHAAHHAAHAHAHAH.
Re: INVENTS ESPANYOLS
Enviado por el día 4 de Abril de 2004 a las 19:21
Un individuo va a la consulta de un médico porque tenía muchos deseos de ser vasco, a lo que el médico le responde que para ello le tendría que operar y dejarle solo un cuarto de cerebro.El individuo acepta y se opera y cuando despierta de la anestesia, el médico le dice que lo siente pero que no le ha podido dejar un cuarto de cerebro sino medio, a lo que el individuo responde ¡ASCOLTA NOY!.
Enviado por el día 4 de Abril de 2004 a las 19:34
Los catalanes son un invento Español.
Enviado por el día 4 de Abril de 2004 a las 19:47
Escamot,

M'agradaria que, a 0 euros per resposta, em diguis què coses han inventat els catalans, però per la teva educació, escassa per cert, m'obliga a dir-te, no t'ofenguis noi, que el teu nacionalisme racista ha creat a caps buits com tú que veniu aquí per deixar anar la seva ràbia i intolerància. Tú si t'avoreixes pots anar a reconquerir la Catalunya Nord, espero que al Rosselló et rebin amb els braços oberts.