España
Estos foros están cerrados. Podéis debatir en Red Liberal.
Soy una nación.
Enviado por el día 19 de Abril de 2006 a las 14:20
Catalunya és una nació, Espanya és una nació de nacions, Andalusia és una realitat nacional, la Vall d'Aran és una nació, la Comunitat de Madrid serà una nació (o un preàmbul) i jo vull també ser una nació. Sergi Fidalgo és una nació, que s'articula legalment com a república unipersonal i sobirana lliurement associada amb la Comunitat Autònoma de Catalunya.
Sempre que sento que algú es defineix com a nació penso: "Quant em costarà, això?", perquè el nacionalisme, sigui quina sigui la pàtria que defensa, és una de les millors excuses que hi ha per apoderar-se dels pressupostos públics. Així que he decidit proclamar-me com a nació, demanar una agència tributària pròpia, consorciada amb l'agència consorciada catalanoespanyola, que fixarà un sistema similar a la quota basca.
Com a república sobirana, regularé l'objecció fiscal: ni un duro dels meus impostos anirà a finançar el Barça, les colles castelleres, TV3, la Fira d'Abril a Catalunya, Òmnium Cultural, la FECAC, els carrils bici, les fundacions dels partits polítics i les dietes d'Ernest Benach.
El 19 d'abril és el dia de la independència de la república Sergifidalguiana, el dia de la llibertat. La celebració consistirà en barra lliure de patates braves i cervesa al Bar Tomàs de Sarrià per a tots els habitants d'aquesta república unipersonal.
http://www.e-noticies.com/
Sempre que sento que algú es defineix com a nació penso: "Quant em costarà, això?", perquè el nacionalisme, sigui quina sigui la pàtria que defensa, és una de les millors excuses que hi ha per apoderar-se dels pressupostos públics. Així que he decidit proclamar-me com a nació, demanar una agència tributària pròpia, consorciada amb l'agència consorciada catalanoespanyola, que fixarà un sistema similar a la quota basca.
Com a república sobirana, regularé l'objecció fiscal: ni un duro dels meus impostos anirà a finançar el Barça, les colles castelleres, TV3, la Fira d'Abril a Catalunya, Òmnium Cultural, la FECAC, els carrils bici, les fundacions dels partits polítics i les dietes d'Ernest Benach.
El 19 d'abril és el dia de la independència de la república Sergifidalguiana, el dia de la llibertat. La celebració consistirà en barra lliure de patates braves i cervesa al Bar Tomàs de Sarrià per a tots els habitants d'aquesta república unipersonal.
http://www.e-noticies.com/
Re: Soy una nación.
Enviado por el día 19 de Abril de 2006 a las 14:25
Creo que no hace falta traducción.
Espero que nadie cuestione mi derecho a definirme como quiera y a decidir libremente mi futuro, así como a gestionar yo mismo mi dinero.
Espero que nadie cuestione mi derecho a definirme como quiera y a decidir libremente mi futuro, así como a gestionar yo mismo mi dinero.
Re: Re: Soy una nación.
Enviado por el día 19 de Abril de 2006 a las 14:28
Me ha gustado mucho Nairu.
Saludos
Saludos
Re: Re: Re: Soy una nación.
Enviado por el día 19 de Abril de 2006 a las 14:31
Esas son las naciones que molan.
Muy bueno lo de las dietas de Benach, se puede interpretar de otra forma observando su panza y su papada.
Muy bueno lo de las dietas de Benach, se puede interpretar de otra forma observando su panza y su papada.
Re: Re: Re: Re: Soy una nación.
Enviado por el día 19 de Abril de 2006 a las 14:43
jaja. Es verdad: y la panza de Joan Tardà, la de Puigcercós, el aire de seminarista con papada de CArod,... La diferencia con Aznar es enorme: Josemari tenía un preparador físico, Bernardino LOmbao, corría, jugaba al padle, etc. Miren a Condolezza o a Bush: están en forma.